Skip to content
KUNDESENTER

Når du trenger oss så er vi der på 1-2-3

Vi har samlet en rekke ressurser på denne siden.
Her finner du alt du trenger for å komme videre: support, veiledninger og tilganger.

Support

Som kunde av Cloudahead har du tilgang til support fra våre teknikere fra 8-16.

Cloud Portal

Trenger du hjelp til bruk av vår Cloud Portal, har vi en komplett guide som finnes i portalen.

Nettbutikken

Trenger du hjelp til nettbutikken har vi laget en komplett guide som finnes i nettbutikken.

Fakturahenvendelser

Har du spørsmål om faktura ta kontakt med oss på hello@cloudahead.no.

Ofte stilte spørsmål

Vi har samlet de mest stilte spørsmålene vi får, kanskje slipper du vente på oss 
Hvor finner jeg fakturakopi?
Send en e-post til support@cloudahead.no så får du den tilsendt raskt.
Hvor kan jeg spore ordren min?

Gå til Nettbutikken → Min side → Ordrestatus. Der ser du hele reisen: sendt, underveis og levert.

Hvordan logger jeg inn på Cloudahead Cloud Portal?

Du får en personlig innlogging når du blir kunde. Mangler du tilgang? Kontakt oss på support@cloudahead.no.

 

Hva gjør jeg hvis Microsoft 365 er nede?

Sjekk først status.office.com. Er alt grønt der, kontakt oss, så finner vi ut av det.

Kundesenter
 
 

Hjelp og læring for Microsoft 365

Få hjelp og opplæring for Microsoft-produkter og -apper. Klikk på det produktet du trenger hjelp eller opplæring på.

Kom i kontakt med oss 

Hvis ikke du fant svar på det du lurer på her, så kan du ta kontakt med oss på telefon +47 41 11 44 45 eller via chat